2020年8月13日 星期四

【中文歌詞】Polo G - Martin & Gina

 


不專業翻譯 有錯請見諒 轉載請註明出處




I think about you on the road when I tear down the booth
當我在路上想起你 我像是慾火焚身

Girl, I can't wait 'til I get home and fuck the shit out of you
女孩 我等不及到家後把你幹到升天

Even on your worst days, girl, you still kind of cute
即使在你最糟的日子裡 你還是有點可愛

If it go down, I'm gonna protect you, pull that stick out and shoot
如果發生了什麼 我會保護你 把那AK-47拿出來掃

All I want is your love, I can't see no bitch after you
我只想要你的愛 遇見你後我看不上別人

Off emotions, we did things that we didn't have to do
低落著 我們做了那些不必做的事

Scared of you leaving, I told lies when you asked for the truth
害怕你離開 當你問我真相我卻對說了謊話

I second guessed if you the one, that's when I didn't' have a clue
你真的是那個真命天女嗎 那是當我沒了頭緒的時候想的

They be Martin and Gina, but we ain't think about behind the scenes
他們像Martin跟Gina 但我們沒想過背後的真相

The way I kill it, lose her voice when she tryin' to scream
我床上的功夫 好到讓他叫到失聲

We from the trenches, we moved onto the finer things
我們本是貧困 現在我們邁向了奢華

Now you done went from H&M to a designer fiend
從穿著H&M到精品

He was playing games, got you dancing in the middle of the club
他只是在玩玩 讓你在夜店中間跳舞

Got you dancing in the middle of the club
讓你在夜店中間跳舞

I know what you chasing, you can only get this feeling from a thug
我知道你在追求什麼 那感覺只能從流氓中得到

You can only get this feeling from a thug
那感覺只能從流氓中得到

Tears falling, and it's liquor in your cup, all you really want is love
留著眼淚 杯裡裝著酒 你真心想要的是愛

Baby, all you really want is love
寶貝 你真心想要的是愛

Only talk to bosses, independent, can't be fucking with a scrub
只跟有目標又獨立的人說話 不跟魯蛇混

Girl, I know you can't be fucking with a scrub
女孩 我知道你不跟魯蛇混

I get this feeling in my stomach when you next to me
你在我旁邊時總是讓我心裡小鹿亂撞

Man, I'm tryna get to know you sexually
聽著 我想在性方面多認識你

Talk you on shopping sprees for therapy
說你購物是要減輕壓力

Move you out to Cali', in my mansion takin' care of me
讓你搬出加州 在我的豪宅裡照顧我

I know sometime I'm crazy, I was hoping that you could bear with me
我知道我有時很瘋狂 我原本希望你能褪去衣裳

Beauty and the beast, pretty girl with a gangster
美女與野獸 正妹與痞子

I swear, you still the baddest in the room with no makeup
我發誓 你就算沒化妝都還是最正的

You the type of woman every hood nigga pray for
你是那種每個8+9都想要的女人

I vow to stay a hunnid, never change up
我發誓要保持最真的我 絕不改變

In that sun dress, damn your body so amazing
在那太陽裙下 靠 你的胴體真是極品

Love the way you smell, I'm addicted to your fragrance
愛你微笑的樣子 我沉醉在你的芳香

It's somethin' about you, but I really can't explain it
這是關於你的一些東西 但我真的沒辦法解釋

Just know that you mine, I tell that nigga he can save it
只是知道你是我的 那傢伙省省吧

He was playing games, got you dancing in the middle of the club
他只是在玩玩 讓你在夜店中間跳舞

Got you dancing in the middle of the club
讓你在夜店中間跳舞

I know what you chasing, you can only get this feeling from a thug
我知道你在追求什麼 那感覺只能從流氓中得到

You can only get this feeling from a thug
那感覺只能從流氓中得到

Tears falling, and it's liquor in your cup, all you really want is love
留著眼淚 杯裡裝著酒 你真心想要的是愛

Baby, all you really want is love
寶貝 你真心想要的是愛

Only talk to bosses, independent, can't be fucking with a scrub
只跟有目標又獨立的人說話 不跟魯蛇混

Girl, I know you can't be fucking with a scrub
女孩 我知道你不跟魯蛇混

沒有留言:

張貼留言