2020年9月13日 星期日

【中文歌詞】Ayzha Nyree - No Guidance (Remix)



不專業翻譯 有錯請見諒 轉載請註明出處




Before I die, I'm tryna fuck you, baby
在我死之前 我想要跟你做 寶貝

Hopefully we don't have no babies
希望我們沒有小孩

I don't even wanna go back home
我甚至不想要回家

Hopefully you don't leave on your own
希望你不會自己離去

What is this, love and war?
這是什麼 愛跟爭端?

He know that I love him, got him fuckin' me raw
他知道我愛他 讓他中出我

He know I ain't with it, never did it before
他知道我從來沒有做過

He got me all in my feelings
他讓我陶醉於其中

Now he got you all in yours
現在他有了你全部

Ooh, it's like that
Ooh 它就像那樣

He ain't never leavin' or he comin' right back
他從不離開或他馬上就回來

I know that he need it 'cause shorty gon' bite back
我知道他需要它 因為妹子不是省油的燈

And he don't want nobody else hittin' it like that
而且他不想要其他人像這樣跟他做

Before I die, I'm tryna fuck you, baby
在我死之前 我想要跟你做 寶貝

Hopefully we don't have no babies
希望我們沒有小孩

I don't even wanna go back home
我甚至不想要回家

Hopefully you don't leave on your own
希望你不會自己離去

Before I die, I'm tryna fuck you, baby
在我死之前 我想要跟你做 寶貝

Hopefully we don't have no babies
希望我們沒有小孩

I don't even wanna go back home
我甚至不想要回家

Hopefully you don't leave on your own
希望你不會自己離去

I just want him blessin' me
我只希望他祝福我

I don't want your bag, give your best to me
我不需要你的全部 把你最好的給我

Shorty got the bread and the recipe
妹子有了錢跟手段

He already know it, why she testin' me? Uh
你已經知道了 為什麼她還在測試我?

I'm so fly, I rock Margiela
我超有態度 都穿Margiela

I won't die 'til I get better
到我變更好前我不會死

Money and clout won't get me wetter
金錢跟知名度不吸引我

I need real love, I need hella
我需要真愛 我真的需要

Before I die, I'm tryna fuck you, baby
在我死之前 我想要跟你做 寶貝

Hopefully we don't have no babies
希望我們沒有小孩

I don't even wanna go back home
我甚至不想要回家

Hopefully you don't leave on your own
希望你不會自己離去

Before I die, I'm tryna fuck you, baby
在我死之前 我想要跟你做 寶貝

Hopefully we don't have no babies
希望我們沒有小孩

I don't even wanna go back home
我甚至不想要回家

Hopefully you don't leave on your own
希望你不會自己離去

Hopefully you don't leave on your own
希望你不會自己離去

Got the car, got the keys, what you on?
有了車 有了鑰匙 你在幹嘛?

Pick a nigga or an internet star
載個傢伙或網紅

Promise you, neither of 'em pleasin' at all
我保證 他們完全都沒料

None of these niggas is down to play part
這些傢伙全都沒本事玩

God knows what he does to my heart
神知道他對我的心做了什麼

Before I die, I'm tryna fuck you, baby
在我死之前 我想要跟你做 寶貝

Hopefully we don't have no babies
希望我們沒有小孩

I don't even wanna go back home
我甚至不想要回家

Hopefully you don't leave on your own
希望你不會自己離去

Before I die, I'm tryna fuck you, baby
在我死之前 我想要跟你做 寶貝

Hopefully we don't have no babies
希望我們沒有小孩

I don't even wanna go back home
我甚至不想要回家

Hopefully you don't leave on your own
希望你不會自己離去

I don't even wanna go back home
我甚至不想要回家

I'm tryna fuck you, baby
我想要跟你做 寶貝

Hopefully we don't have no babies
希望我們沒有小孩

I don't even wanna go back home
我甚至不想要回家

Hopefully you don't leave on your own
希望你不會自己離去

Baby, you got my heart
寶貝 你擄獲了我的心

None of these niggas is fuckin with your spot, ooh
這些傢伙全都達不到你的程度

Shorty ain't fuckin' a player
妹子才不跟玩咖打炮

All them lame bitches got the key to they heart, ooh
這些無趣的婊子不懂如何愛

Ain't built like that
沒這本事

None of them niggas is gettin' in my bed, ooh
這些傢伙們全都上不了我

Shorty ain't built like that
妹子不是那種人

Baby, I got you
寶貝 你是我的

I don't wanna play no games. play no games
我不想要再調情 不再調情

I don't wanna play no games, play no games
我不想要再調情 不再調情

I don't, I don't, oh
我不 我不

I don't wanna play no games, play no games, ooh
我不想要再調情 不再調情

All these lame niggas keep pissin' me off
這些傢伙們都一直惹毛我

All them lame bitches tryna fuck with your heart
這些無趣的婊子一直想亂搞你的心

I know what you want, I ain't fucking you off
我知道你想要的 我才不是在惹怒你

Bae, you deserve it all, I know who you are
寶貝 你值得一切 我知道你是什麼樣的人

I don't wanna play no games. play no games
我不想要再調情 不再調情

I don't wanna play no games, play no games
我不想要再調情 不再調情

I don't, I don't, ooh
我不 我不

I don't wanna play no games, play no games
我不想要再調情 不再調情

I don't, I don't, ayy-ayy
我不 我不

I don't, I don't, oh
我不 我不

I don't wanna play no games. play no games
我不想要再調情 不再調情

I don't wanna play no games, play no games
我不想要再調情 不再調情


 

沒有留言:

張貼留言